Iratkozz fel hírlevelünkre!

Felhasználási feltételek

Írj nekünk

Tornavideóktól a félmaratonig

regina_fit_life | A legtöbben hasonlóképpen állunk az egészséges életmódhoz mint Regina: futunk, igyekszünk figyelni az étkezésre is, és edzőterembe is eljutunk

Futócsajok az Instáról: @regina_fitlife.

Törőcsik Regina fut, eszik, erősít. Áprilisban teljesítette élete első félmaratonját is, azóta törekszik egyre jobb és jobb időket futni a távon. A párjával és a kutyájával is szívesen kimegy edzeni, de a legjobban egyedül szeret futni, mert akkor csak magára tud figyelni. Véleménye szerint egy csinos nő nem karcsú, hanem formás és izmos. Regina alias @regina_fitlife a gondolatai mellett négy szuper receptjét is megosztotta velünk.

 
@regine_fitlife
|
Két óra alatti félmaraton Regina következő célja

 

Mindig ilyen tudatos, sportos ember voltál? Mesélj egy kicsit az Insta előtti énedről!

Az Instagramom privát profilként indult, eleinte utazós képeket töltötte  fel, majd elkezdtem megosztani ételek fotóit és az edzéseimet. Egyre többen kezdtek el követni, ezért váltottam át egyfajta életmódblogra. Gyerekként duci kislány voltam, ami nem zavart egészen középiskolás koromig, akkor kezdtem el tudatosabban odafigyelni az étkezésemre. Eleinte a tipikus csirke-rizs diétát csináltam, és ezért kénytelen voltam megtanulni főzni. Ekkor kezdtem el sportolni is: eleinte csak tornavideókra edzettem otthon, majd az egyetemi éveim alatt egy szaktársam unszolására elkezdtem hot ironra járni, majd idővel jött a crossfit.

Áprilisban futottad az első félmaratonodat. Azóta, mondhatjuk, hogy a táv megszállottja lettél?

Nagyjából két éve kezdtem el komolyabban futni, azóta irigykedve néztem azokra, akik félmaratonokat futnak, és ez nekem is titkos vágyam volt, de eleinte nem hittem benne, hogy képes vagyok rá. Aztán a párom, aki akkor már túl volt pár félmaratonon és egy maratonon is, meggyőzött róla, hogy nekem is sikerülhet, és végül igaza is lett. Idén áprilisban teljesítettem az első versenyem. Azóta az a célom, hogy javítsak az időmön, ez az oka, hogy több félmaratont is futottam már. Még nincs meg az álomidő, a nagy vágyam 2 óra alatt lefutni a 21 kilométert, de rajta vagyok, és hiszek benne, hogy menni fog. Azután a következő lépés a 30 km lesz, majd a maraton, de ez még a jövő zenéje.

Kutyusok és #runningwithmylove: úgy tűnik, neked mindig van partnered a futáshoz! Társaságban vagy inkább magányosan futsz szívesebben?

Gyakran futok együtt a párommal, de ez sokszor csak annyiban merül ki, hogy együtt indulunk el, aztán ő előre fut, én pedig megyek tovább a saját kis tempómban. A hétvégi hosszú futásoknál fordul csak elő, hogy ő is az én tempómban fut. Amikor épp nem az edzéstervem szerinti edzést csinálom, vagy lassabb tempójú futás van aznapra tervben, akkor szívesen viszem magammal a border collie kutyusunkat is, mivel neki is nagy a mozgásigénye, és nagyon élvezi a futást, ráadásul így nem vagyok egyedül az erdőben. Összességében viszont inkább egyedül szeretek futni, mert akkor nem kell senkihez sem alkalmazkodni, csak saját magammal kell versenyeznem.

A futás és cross is a szíved csücske, pedig kissé ellentétesek. Te hogy érzed ezt? Mit kapsz az egyiktől és mit a másiktól?

A crossfit már régóta, nagyjából 8 éve az életem része. A  párom hatására kezdtem el mellette futni, eleinte csak heti egy vagy két alkalommal. Akkor még a crossfit volt a fő edzés, és a futás pedig a kiegészítés, de amikor elkezdtem egyre komolyabban foglalkozni a futással, és szerettem volna fejlődni, akkor egy kicsit háttérbe kellett szorítani a crossfitet, mivel amellett nehezen tudtam javítani a tempómon. Ma már csak a futás mellett, keresztedzésként alkalmazom, hogy megtartsam, illetve növeljem az izomtömegemet, mivel én azt gondolom szépnek, ha egy nő nem vékony, hanem formás, amit az izomzat ad.

 

Hogyan oszlanak el az edzések a hetedben?

Általában heti ötször edzem, ebből kettő crossfit edzés hétfőn és pénteken, súlyzós, saját testsúlyos gyakorlatokkal, valamint három futásom van: kedden és csütörtökön általában közepes, 10-12 km-es távokat futok, illetve intervallokat és résztávokat, szombaton vagy vasárnap pedig hosszabb távot, 14-20 km-t.

Édesszájú vagy, ez az Instádról is lejön! Milyen táplálkozási elveket követsz? 

táplálkozás téma nálam régóta fontos szerepet töltött be, évek óta olvasgatok ebben a témában. Tervben van, hogy elvégzek egy OKJ-s táplálkozási tanácsadói tanfolyamot. Személy szerint végigmentem már az összes divatdiétán: csirke-rizs, paleo, cukor- és tejmentes étrend, gluténmentes étrend, tényleg minden volt már. Fél éve növényi alapú táplálkozást folytatok, és úgy érzem, hogy végre megtaláltam az igazán nekem való táplálkozási irányzatot. Azóta több az energiám, szebb a bőröm, a körmöm és a hajam, valamint jobb az emésztésem.

 

Kattints, és nézd meg Regina 4 szuper vegán receptjét: