Egyszerűen csak futok Kiss Virág blogja
Írj nekünk

Vicces használati útmutató ultrás kísérőknek

Igent mondtál egy ultrásnak? Mármint nem úgy..Szóval te fogod frissíteni? Ó, te szerencsétlen.
Kösd fel jól a nadrágot, drága, mert most elmondom, mire számíthatsz!

Az ultrázás bugyrai

Oké, vágom én is, hogy a futás valami rendkívül decens sportnak tűnik és a futók baromi jól néznek ki a futó magazinokban. Sehol egy izzadságcsepp, sehol egy kis kosz a cipőn, csak Coccolino illat és vasalt technikai felső. De ki kell ábrándítsalak: egy ultraversenyen ez az állapot nem sokáig fog tartani.
Ha nem voltál korábban ultraversenyen, akkor lehet, hogy sokkolni fognak azok az élmények, amelyek várnak rád. Kosz, izzadtság, altesti hangok sokasága, kollektív hányás-partik az útszéli bokrokba, menet közben pisilő pasik, magukban beszélő, léggitározó és éneklő futók, elkínzott arcok...soroljam még? Mindezt tekintsd laza könnyedséggel. Hidd el, nem érdemes túl sokat elmélkedni a látottakon.

Át fogsz alakulni excel guruvá

Az ugye megvan, hogy kedves futó barátod A és B és C tervvel lendül neki a versenynek. Szívás, de ezeket neked is meg kell ismerned. Sőt! Ha menet közben minden variáns dugába dől, akkor lehet, hogy épp neked kell a D tervvel előrukkolni.

Hozzátáplálási útmutató

Rá fogsz jönni, hogy olyan leszel, mint drága édesanyád, aki végig rettegte a gyerekkorodat, hogy nem eszel és iszol eleget. Nos, az egész verseny nagyrészt azzal fog telni, hogy mindig bele tudd diktálni a futóba az előirányzott táplálékokat. Ehhez először szépen bevágod ától cettig a frissítési tudnivalókat, és óramű pontossággal adogatod majd a delikvens kezébe és szájába az izót, géleket, mindenféle színes-szagos löttyöket, fura tablettákat, turmixolt izéket.

Gyorstalpaló OKJ tanfolyam alkudozásból. Megvolt?

Minden ultrás verseny-életében eljön az a pont, amikor kerek-perec nemet fog neked mondani. Te pedig hiába jössz a frissítési táblázattal, a szénhidrátok fontosságával, a fehérje-beviteli kötelezettséggel, ez a szerencsétlen pára csak nyüszíteni és hisztizni fog neked, majd közli, hogy semmi nem jó neki. Nem bír enni, rá sem bír nézni a gélre, hányingere van már attól is, hogy kezébe vegye a kulacsot. Te pedig kőkemény alkudozásba kezdhetsz, hogy legalább egy "Falat csokit a mama kedvéért. Még egy dl kólát a papa kedvéért"

A legfőbb erény: a rugalmasság

Ha jó frissítő akarsz lenni, akkor szemrebbenés nélkül oldd meg a futó kéréseit. Spenótízű nyalóka? Sós gumicukor? Szalonnás banán? Ne kérdezz vissza, csak szedd a lábad és baromi gyorsan szerezd be!

Nem simogatni visznek! Tartsd magadnál az ostort!

Jól jegyezd meg: neked nem az lesz a dolgod, hogy simogasd és pátyolgasd a futódat! Véletlenül se csatlakozz a síró-sebnyalogató-"rohadtulsajnálommagam" nyavalygáshoz. Te diktátor vagy! Az ultrafutó Kim Dzsongil-je, aki azért van a pálya szélén, hogy ezeket az alibi dumákat csírájában elfojtsa, és Szabó Péter motivációs videóit überelve meggyőzze arról, hogy piszok gyorsan takarodjon vissza a pályára.
Utálni fog nagyon. De a verseny után a kezedet fogja csókolgatni!
 
Sérült lábbal, az utolsó 5 km az UB-n. Márti szó szerint hajtott a bringával.

 Ha nem szeretnél lemaradni legújabb írásaimról, akkor várlak szeretettel Facebook oldalamon!

(folyt.köv)