Szénhidrátpótló rizsgolyó ultrásoknak

Szénhidrátpótló rizsgolyó ultrásoknak

A rizsgolyót csak hosszú távokon fogyasztok, mert a szállítása nyilván nem olyan egyszerű mint a géleké, de aki hozzám hasonlóan szilárd ételre vágyik futás közben, azoknak szívesen ajánlom.  

Azokon az ultra versenyeimen, ahol körözünk vagy van kísérőm és nem nekem kell a frissítést magammal vinnem, szoktam enni ezt a rizsgolyót. Azért szeretem, mert könnyen emészthető, magas a tápértéke. Én kis műanyag dobozba szoktam tenni, ezt teszem ki a frissítőasztalra vagy adom oda a bringás kísérőm kosarába. 

Gyorsan elkészíthető, és szerintem finom. Ami lényeges, hogy olyan rizst válassz, ami ragad. Ne a pergős, basmati rizst, hanem hasonlót, mint amit a sushiba is tesznek vagy amit egy rizottóba is használnál. Finomabb, ha kis húsleves lével főzzük. Még forrón golyókat formázok belőle, majd ez úgy összeáll, hogy bírja az utazást, a rázkódást, nem esik szét.

 

Köszönjük!

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Varga Violetta
Az én fogyásom - az én futásom

Fogyni nem könnyű, főleg úgy, ha valaki a futás gondolatától is rosszul van. Hogy lesz egy kissé dundi lányból igazi futóbolond?

Motiválj másokat te is!

Írd meg, hogyan kezdtél el futni, küldj versenybeszámolót!