10 jel, hogy túltoltad a triatlonos edzést

10 jel, hogy túltoltad a triatlonos edzést

Aki kicsit komolyabban veszi az edzést, azzal előfordul, hogy a sport teljesen beszippantja. Velem persze ez még sosem történt meg, de hallottam már olyanról, aki egy ironman felkészülés hajrájában minden szabadidejét edzéssel töltötte. Félelmetes, nem? Ezt "az ismerősöm" mesélte, hogy egy ponton érdekes dolgokra lett figyelmes: Az emberek furcsán néztek rá, a főnöke pedig értetlenkedve bámulta a munkahelyi WC-ben lógó vizes neoprént. Lassan de biztosan rájött, mi lehet a bibi. Túltolta az edzést! Most elmesélem, miből jött rá, az ismerősöm(!). Nem én!

1. Rendre rádköszönnek emberek, akik láthatóan nagyon örülnek neked, de nálad teljes a homály.

Mivel udvarias vagy, természetesen lelkesen viszonzod a köszönést és mindeközben, minden erőddel próbálod úszószemüvegben, úszósapkában, tekivel a kezén és bójával a lába között elképzelni az illetőt, hátha úgy beugrik, ki lehet az.

2. Előfordul, hogy a sok edzéstől már azt sem tudod, hol vagy. 

A villamosmegállóban várakozva az orrodhoz emeled a kezed, hogy kilődd amit ki kell (khm..) , amikor hirtelen rájössz, hogy bizony nem edzésen vagy. Ilyenkor keresel valami alibit, hogy miért is emelted fel a kezed, például megvakarod az arcod, és imádkozol, hogy senki se jöjjön rá, mit akartál csinálni.

3. A mosógép tele sportcuccal.

Ezt nem kell magyarázni, tele van, akkor is, ha aznap már mostál egyet!

Ironmanről csajoknak őszintén

Már az edzések alatt is tágulni fog a komfortzónád, ugyanez folytatódik a versenyen, és itt most nem csak a kilométerekről van szó. 

4. Az előzőből következik - a szárítón 90%-ban sportcucc szárad.

A szárítót egyébként ünnepélyesen bútorrá avatod; felesleges eltenni, mert folyamatosan mosni kell.

5. A bejárati ajtó mellett csak sportcipők vannak.

Legalábbis sokkal nagyobb mennyiségben, mint utcai cipők.

6. Kitörésben mész fel a negyedikre és erre felszólítod a körülötted lévőket is, akik nem mernek nemet mondani.

7. Az egyenletesen lebarnult lábak és karok látványa elborzaszt. Csak és kizárólag azt látod szépnek, ha valakin tisztán kivehetők a biciklis nadrág és póló csíkjai, illetve a sportszemüveg. 

8. Nevet adsz a bringádnak és közös képeket posztolsz instára. (pl. „Sándorral <3 #lovemybike, esetleg „Kitsimmel erdőbe” #truelove)

9. Isot iszol. Mindig, mindenhol. Kulacsból.

10. Kizárólag olyan emberekkel barátkozol, akiknek az alábbi kifejezések az alapszókincsük része: PR, PB, VO2max, E1, EX, HR, sub-threshold, TSS, TP, Strava, szegmens, KOM, QOM, FTP, submax, LSD, fartlek, TT, teki, superman, kivárásos, egykaros, hypoxia, deadbug, illetve tudod, melyik oldalon állsz a Garmin vs Polar harcban, és ezt bármikor meg is tudod indokolni.

Köszönjük!

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Szigetvári-Surányi Edina
Egy álom vált valóra - Az első Ultrabalatonomon

Reggel 6:15-kor, mikor egy csapatként átfutottunk a célkapun, mindannyiunk kicsiny álma vált valóra.

Motiválj másokat te is!

Írd meg, hogyan kezdtél el futni, küldj versenybeszámolót!