Iratkozz fel hírlevelünkre!

Felhasználási feltételek

Írj nekünk

8 törzsizom erősítő gyakorlat futóknak

funkcionális

Ha szeretnél sokáig, sérülésmentesen futni, akkor kövesd törzsizom erősítő gyakorlatainkat.

A csapból is az folyik amúgy nagyon helyesen, hogy mennyire fontos a törzsizom erősítése. Az erős és jól működő törzsizomzat (persze nem kizárólagosan), de nagyban hozzájárul a helyes testtartáshoz, stabilizálja a törzset, miközben biztosítja a lendületesebb, erőteljesebb mozdulatsort, ami által nem csak jobb eredményt érhetsz el, de a sérülések esélye is jelentősen csökkenhet. A jól működő törzsizomzat nem csak koncentráció mellett funkcionál jól, de a hétköznapi spontán működése is optimális, azaz váratlan, hirtelen mozdulatok esetén is jól reagál. Egy idő után akkor tudsz fejlődni, ha a tested jól bírja a sorozatterhelést. Az jól működő, stabil törzsizomzat pedig többek között abban is segít majd, hogy sérülés miatt ne kelljen kihagyni az edzéseket. Az itt látható videóban 8 gyakorlatot ajánlunk, melyeket heti 2-3 alkalommal érdemes beépíteni az otthoni edzésedbe vagy akár futás után is elvégezheted.